دعای روز جنگ خندق از پیامبر (ص) با اثر پر خیر و مجرب

دعای روز جنگ خندق از پیامبر (ص) با اثر پر خیر و مجرب

روز های زیادی بود که مسلمانان در زمان پیامبر (ص) درگیر جنگ هایی با کفار و دشمنان بودند که عموما موجب می شد روش های مختلفی برای شکست دشمنان خلق شود، یکی از آن ها حفر خندق بود که رخ داد و موجب شد که مسلمانان به پیروزی عظیمی برسند.

دعای روز جنگ خندق از پیامبر (ص) با اثر پر خیر و مجرب را نیز می توانید در ادامه ی این مطلب بیاموزید که از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) روایت شده است و بار ها در منابع دینی معتبر تکرار و بر خواندن آن نیز تاکید شده.

دعای روز جنگ خندق از پیامبر (ص) با اثر پر خیر و مجرب

دعای روز جنگ خندق از پیامبر (ص) با اثر پر خیر و مجرب,دعای حضرت محمد برای چشم زخم,دعای حضرت محمد برای شفای بیمار,دعای حضرت محمد برای دفع جنگ,دعای حضرت محمد برای رهایی از جنگ و پلیدی ها,دعای حضرت محمد برای اهل بیت,دعای حضرت محمد در شب قدر,دعای حضرت محمد برای جنگ خندق با اثر مجرب,دعای حضرت محمد (ص) در روز جنگ خندق,دعای حضرت محمد در قرآن,دعای حضرت محمد برای روزی,دعای حضرت محمد برای رفع گرفتاری

دعای روز جنگ خندق از پیامبر (ص) با اثر پر خیر و مجرب

یا صریخ المکروبین، یا مجیب دعوه المضطرین و مفرجاً عن المغمومین، اکشف عنی همی و غمی و کربتی، فقد تری حالی و حال اصحابی. اللهم ارزقنی الصلاه و الصوم و الحج و العمره و صله الرحم، و عظم رزقی و رزق أهل بیتی فی عافیه.
اللهم أنت الله قبل کل شی ء، و أنت الله بعد کل شی ء، و أنت الله تبقی و یفنی کل شی ء.
الهی أنت الحلیم الذی لایجهل، و أنت الجواد الذی لا یبخل، و أنت العدل الذی لایظلم، و أنت الحکیم الذی لایجور، و أنت المنیع الذی لایرام، و أنت العزیز الذی لایستذل، و أنت الرفیع الذی لایری، و أنت الدائم الذی لایفنی، و أنت الذی أحطت بکل شی ء علماً، و أحصیت کل شی ء عدداً.
انت البدیع قبل کل شی ء، و الباقی بعد کل شی ء، خالق ما یری و خالق ما لایری، عالم کل شی ء بغیر تعلیم، و أنت الذی تعطی الغلبه من شئت، تهلک ملوکاً و تملک آخرین، بیدک الخیر و أنت علی کل شی ء قدیر.
أنت مولانا فانصرنا علی القوم الکافرین، و أدخلنا برحمتک فی عبادک الصالحین، و اختم لی بالسعاده، و اجلعنی من عتقائک و طلقائک من النار، آمین یا رب العالمین.

بیشتر بخوانید  دعای امام سجاد علیه السلام بر پیامبر گرامی اسلام

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =