دعای قوی برای یافتن اشیا و گم نشدن آن ها مجرب و پرخیر

دعای قوی برای یافتن اشیا و گم نشدن آن ها مجرب و پرخیر

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس به شما عزیزان گره گشایی را می آموزیم که بار ها تجربه شده است و سبب می شود هر چه پیش تر بروید ذهنتان قوی تر شود و اگر احساس می کنید در زندگی حافظه تان آن طور که باید و شاید شما را یاری نمی کند؛ حتما دعای قوی برای یافتن اشیا و گم نشدن آن ها مجرب و پرخیر را بخوانید و بیاموزید. در واقع دعا ها بهترین رهگشا در این شرایط و برای رهایی از سختی های موفق شدن هستند؛ موفقیتی که آسان به دست نمی آید.

دعای قوی برای یافتن اشیا و گم نشدن آن ها مجرب و پرخیر
دعای قوی برای یافتن اشیا و گم نشدن آن ها مجرب و پرخیر

دعای قوی برای یافتن اشیا و گم نشدن آن ها مجرب و پرخیر,دعای پیدا شدن گم شده,دعای شی گم شده,دعای مال گم شده,دعای وسایل گم شده,دعای انگشتر گم شده,دعای حافظه در مفاتیح,دعای حافظه از پیامبر,دعای حافظه بعد از هر نماز,دعای حافظه قوی,دعای حافظه و مطالعه,دعای حافظه بهجت,دعای حافظه با ترجمه,دعای حافظه ذهن,دعای حافظه مفاتیح,دعای حافظه با معنی,دعا حافظه,دعاهای حافظه,دعای تقویت حافظه,دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت,دعای افزایش حافظه و تمرکز,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای برای حافظه,

دعای قوی برای یافتن اشیا و گم نشدن آن ها مجرب و پرخیر

راوى به امام صادق(عليه السلام) عرض كرد: دعايى به من بياموز كه وقتى چيزى را نگه مى‌دارم، ترسى از مفقود شدن آن نداشته باشم. فرمود كه بگو:

يَا اللهُ يَا حَافِظَ الْغُلاَمَيْنِ بِصَلاَحِ أَبِيهِمَا احْفَظْنِي وَ احْفَظْ عَلَيَّ دِينِي وَ أَمَانَتِي وَ مَالِي، فَإِنَّهُ لاَ حَافِظَ حِفْظِ ضَيْعَة أَحْفَظُ عَلَى مَالِي مِنْكَ إِنَّكَ حَافِظٌ حَفِيظٌ ، أَخَذْتُ بِسَمْعِ اللهِ وَ بَصَرِهِ وَ قَدَرِهِ عَلَى كُلِّ مَنْ أَرَادَنِي وَ أَرَادَ مَالِي وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيم.

بیشتر بخوانید  دعای تضمینی و عظیم برای کسب علم و افزایش هوش

يا الله، اى كه فرزندان را به خاطر والدين حفظ مى كنى، مرا حفظ كن. دين و امانت و مالم را حفظ كن. كسى بهتر از تو نمى تواند مالم را از گم شدن حفظ كند، اى كه حافظ و حفيظ (نگه دار و مراقب) هستى! گوش و چشم و قدرت خدا نگه دار من و مالم در برابر كسانى باشد كه متعرّض من و مالم مى شوند. لا حول و لا قوّة إلاّ بالله العليّ العظيم.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =