دعا های دفع بلا ها مشکلات و سختی های زندگی پرخیر

دعا های دفع بلا ها مشکلات و سختی های زندگی پرخیر

دعا های پرفیض و عظیمی را فرا خواهیم گرفت که سبب می شوند از سختی ها گذر کرده و در مسیر زندگی فرد موفق تری باشیم، از این رو اگر می خواهید به آنچه در رویایتان می پرورانید برسید حتما دعا های دفع بلا ها مشکلات و سختی های زندگی پرخیر را بخوانید. این دعا ها شما را به خواسته هایتان نزدیک تر می کنند و سبب می شوند از گرفتاری ها دور تر شوید.

دعا های دفع بلا ها مشکلات و سختی های زندگی پرخیر
دعا های دفع بلا ها مشکلات و سختی های زندگی پرخیر

دعا های دفع بلا ها مشکلات و سختی های زندگی پرخیر,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی,دعا رفع سختی ها,دعای برای رفع سختی,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای دفع بلا,دعای رفع بلاتکلیفی,دعای رفع بلای خواب بد,دعای رفع بلا اهل سنت,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا سریع الاجابه,دعای رفع بلا و ارامش,دعای رفع بلا و مرض,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعای رفع بلا از خواب بد,دعای رفع بلا از فرزند,دعای رفع بلا مفاتیح,دعای رفع بلا خواب بد,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای رفع بلا و طلسم,دعای رفع بلا زلزله,

دعا های دفع بلا ها مشکلات و سختی های زندگی پرخیر

از حضرت امام جعفر بن محمد صادق علیه السلام روایت نموده اند که فرمودند هر کس که هرروز سى مرتبه بگوید: بسم الله الرحمن الرحیم ، الحمدلله رب العالمین ، تبارک الله احسن الخالقین ، لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم ، خداوند نود و نه بلا را از او دور فرماید که کمترین آن ها جنون باشد.

بیشتر بخوانید  خواص و فضیلت دعای مخصوص شب جمعه برای آمرزش گناهان و دفع دشمن و حاجت روایی از حضرت علی (ع)

حضرت صادق علیه السلام فرمود: چون نماز مغرب و صبح را خواندى پس هفت بار بگو: بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم خداوند متعال از او هفتاد نوع بلا را دفع مى کند که کمترین آن ها جذام و برص (پیسى ) و دیوانگى است .

*امام هفتم موسى بن جعفر علیه السلام فرموده : هر کس را گرفتارى رسد که او را غمگین کند یا گرفتارى به او رسد، سرش را به آسمان بلند کند و سه بار بگوید:
(بسم الله الرحمن الرحیم ) جز این که خداوند گرفتارى او را بردارد و غم او را انشاء الله ببرد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =