دعا کسب نعمت و موفقیت های بزرگ در زندگی

دعا کسب نعمت و موفقیت های بزرگ در زندگی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان دعا کسب نعمت و موفقیت های بزرگ در زندگی را شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید به رزق و روزی زیادی برسید این اتفاق به بهترین شکل برای شما رخ داده و موفق ترین حالت را تصور کنید و به آن برسید.

دعا کسب نعمت و موفقیت های بزرگ در زندگی
دعا کسب نعمت و موفقیت های بزرگ در زندگی

دعا کسب نعمت و موفقیت های بزرگ در زندگی,دعای نعمت,دعا نعمت,دعای شکر نعمت ها,دعاي شكر نعمت,دعای شکرانه نعمت,دعای شکر نعمت سلامتی,دعای افزایش نعمت,دعای شکر نعمت,دعای وفور نعمت,

دعا کسب نعمت و موفقیت های بزرگ در زندگی

از کتاب سعد بن عبدالله، به سند مرفوع، برای ما روایت شده است که امام هشتم علیه السلام فرمود:
مردی از صحابه نبشته ای یافت. آن را به محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آورد.
پیامبر ندا دادند: به نماز گرد آیید!(5077) هیچ مرد و زنی نماند. همه آمدند. آن حضرت به فراز منبر شدند و آن را خواندند. نامه ی یوشع بن نون، وصی موسی (کلیم الله علی نبینا و آله و علیه السلام) بود. در آن چنین آمده بود:
به نام خداوند بخشاینده ی مهربان. پروردگار شما بس مهربان و آمرزنده است. هان! بهترین بندگان خدا، پرهیزگار پنهان است و بدترین ایشان انگشت نمای مردمان. هر که خواهد با بهترین پیمانه کارش را بسنجند و حق نعمت های خداوند را بگزارد، همه روزه بخواند:
سبحان الله کما ینبغی لله، و لا اله الا الله کما ینبغی لله، و الحمد لله کما ینبغی لله، و لا حول و لا قوه الا بالله، و صلی الله علی محمد و أهل بیته النبی العربی الهاشمی، و صلی الله علی جمیع المرسلین و النبیین حتی یرضی الله.
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرود آمدند. مردم سرگرم دعا شده بودند. چند لحظه بعد، دوباره به فراز رفتند و فرمودند: هر که بخواهد ستایشی بالاتر از ستایش تلاشگران (راه خدا) داشته باشد، این را همه روزه بخواند. اگر حاجتی داشت، بر آورده خواهد شد و اگر دشمن، شکست خواهد دید و اگر وامی، توخته خواهد گردید و اندوهی، خواهد زدود و دعایش آسمان ها را خواهد شکافت تا به لوح محفوظ رسد.

بیشتر بخوانید  دعای پر خیر امام جواد علیه السلام از بلدالامین ساعت نهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =