دعا های مجرب قرآنی روزی دهنده و کسب رزق

به شما عزیزان گره گشا های اسلامی می آموزیم که با خواندن آن ها می توان کسب ثروت کرد و اگر می خواهید روزی تان چند برابر شده و عاقبت خوش نصیبتان گردد می توانید نتایج لازم گرفته و بر سختی های پیش و روی خود غلبه کنید. متن کامل دعا های مجرب قرآنی روزی دهنده و کسب رزق را حالا بخوانید.

دعا های مجرب قرآنی روزی دهنده و کسب رزق
دعا های مجرب قرآنی روزی دهنده و کسب رزق

دعا ثروتمند شدن سریع,دعا برای ثروتمند شدن فوری,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعا برای پولدار شدن فوری,دعای برای ثروتمند شدن سریع,دعا برای ثروتمند شدن سریع

دعا های مجرب قرآنی روزی دهنده و کسب رزق

این دو آیه بدین صورت است:
«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً.»
درباره ختم این آیات، ۲ روش در روایات توصیه شده است:

روش اول، این روش که در کتاب «قرآن‌درمانی جسمی و روحی» آمده است، بدین صورت است که به مدت چهل روز، روزانه ۱۵۹ مرتبه این دو آیه خوانده شود. روز چهلم ۱۷۹۹ مرتبه خوانده شده و پس از آن صد صلوات فرستاده بشود. همچنین بهتر است که روز اول پنجشنبه، جمعه یا دوشنبه باشد و قبل از شروع غسل حاجت کرده، دو رکعت نماز خوانده و صد صلوات فرستاده شود.
روش دوم، این روش نیز بدین صورت است که از پنج شنبه اول ماه هرروز این آیه را ۳۵۹ بار خوانده و این کار را به مدت ۴۱ روز ادامه دهید. همچنین نقل شده است که بهتر است پس از هر بار خواندن این آیه، ذکر «یا فتاح یا رزاق یا واسع» گفته شود.

بیشتر بخوانید  مجرب ترین دعای ثروت و کسب مال عظیم و پول

قرائت سوره طه پس از اذان صبح و قبل از طلوع آفتاب برای افزایش رزق و ازدیاد روزی از جایی که انسان گمان نمی‌برد، توصیه شده است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =