دعای رهایی از ظلم ستم و دفع بلا ها

دعای رهایی از ظلم ستم و دفع بلا ها

امروز و در این پست به شما عزیزان دعای رهایی از ظلم ستم و دفع بلا ها را می آموزیم که باعث می شود در صورتی که درگیر بلا ها، شر و سختی هستید زود تر از این وضعیت عبور کرده و مشکلات پیش و روی زندگی را یک به یک از پیش و رو بردارید.

دعای رهایی از ظلم ستم و دفع بلا ها
دعای رهایی از ظلم ستم و دفع بلا ها

دعای رهایی از ظلم ستم و دفع بلا ها,دعای دفع ظلم ظالم,دعای رفع ظلم ظالم,دعای مجرب برای دفع ظلم ظالم,دعاي دفع ظلم,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر از همسایه بد,دعا برای دفع شر انسان,دعا برای رفع شر انسان,دعاي دفع شر و گرفتاري

دعای رهایی از ظلم ستم و دفع بلا ها

از ابو جعفر صدوق در کتاب عیون اخبار الرضا علیه السلام به سند برای ما روایت شده است: مردی به محضر امام صادق علیه السلام رسید و از ستم دیگری شکایت کرد. فرمود: چرا دعای مظلوم را – که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به امیر مؤمنان آموختند – نمی خوانی؟ هر ستم دیده ای آن را بخواند، خداوند یاری اش می کند و ستم ظالم را از او باز می دارد. دعا این است:
اللهم طمه بالبلاء، طماً، و غمه بالبلاء غماً، و قمه بالاذی قماً، و ارمه بیوم لا معاد له و ساعه لا مرد لها و ابح حریمه.
و صل علی محمد و أهل بیته علیه و علیهم السلام، و قنی شره و اکفنی أمره و اصرف عنی کیده، و اخرج قلبه و سد فاه عنی.
و خشعت الأصوات للرحمان فلاتسمع الا همساً، و عنت الوجوه للحی القیوم و قد خاب من حمل ظلماً. اخسؤوا فیها و لاتکلمون، صه صه صه صه صه صه صه.

بیشتر بخوانید  اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =