سوره ها و دعا های قرآنی برای ثروت – دعای ثروتمند شدن

سوره ها و دعا های قرآنی برای ثروت – دعای ثروتمند شدن

در این عنوان یک بار دیگر قصد معرفی گره گشا های تجربه شده و اسلامی به شما عزیزان داریم که باعث می شود به کسب روزی زیادی رسیده و همین طور در کم ترین زمان ممکن ثروت شما چند برابر شده و مشکلات مالی تان نیز یک به یک حل گردد. متن کامل سوره ها و دعا های قرآنی برای ثروت – دعای ثروتمند شدن را مثل همیشه از اهنوس بخوانید.

سوره ها و دعا های قرآنی برای ثروت - دعای ثروتمند شدن
سوره ها و دعا های قرآنی برای ثروت – دعای ثروتمند شدن

سوره ها و دعا های قرآنی برای ثروت – دعای ثروتمند شدن,دعایی برای ثروتمند شدن سریع,دعای پولدار شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعایی برای پولدار شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعا برای ثروتمند شدن سریع,دعا جهت ثروتمند شدن سریع,دعای مجرب برای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروت,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروت عظیم,دعای ثروت تا هفت نسل,دعای ثروت قارون,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروت فراوان

سوره ها و دعا های قرآنی برای ثروت – دعای ثروتمند شدن

– سوره واقعه:
این سوره شاید معروف ترین سوره نزد مردم باشد که برای گشایش کارها و همچنین افزایش رزق و روزی معمولا شب ها قبل از خواب خوانده میشود.

۲- سوره یس:
من از برخی ها شنیده ام که صبح ها بعد نماز صبح یس و شب ها قبل از خواب واقعه را میخونند و این کار را برای گشایش روزی مجرب میدانند.

۳- سوره های سبا و فاطر:
امام صادق علیه السلام نیز فرموده اند: هر کس سوره های سبأ و فاطر را در شب قرائت کند، همواره در آن شب در حفظ و امان خداوند و وکیلان او خواهد بود و اگر در روز این سوره ها را بخواند هیچ امر ناخوشایند و مکروهی به او نمی رسد و از خیر دنیا وآخرت چیزهایی به او داده می شود که به ذهنش خطور نکرده است.
ثواب الاعمال، ص110

بیشتر بخوانید  صلوات پرفیض و برکت برای زیاد شدن ثروت

۴- سوره ق:
گفته اند که در هیچ خانه ای هر روز تلاوت سوره «ق» نمی شود مگر آن که صاحب آن خانه همیشه با دولت و عزت و سعاددت و کرامت بوده باشد و از ذلت محفوظ می ماند.
درمان با قرآن، ص 102
از امام باقر علیه السلام نیز روایت شده است: هر کس در نمازهای واجب و یا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نماید خداوند در روزی او، وسعت ایجاد کرده و در روز قیامت کتاب اعمال او را به دست راستش داده و از او به آسانی حسابرسی می کند
ثواب الاعمال، ص115
برای دولت و گشایش کارها باید این آیه را 350 مرتبه بخواند که از مجربات است «قل ان الفضل بیدالله یؤتیه من یشاء و الله ذوالفضل العظیم»
برای زیاد شدن روزی و عزیز شدن روزی 15 مرتبه این آیه را بخواند. «یا الله المحمود فی کل فعاله»
درمان با قرآن، ص 102

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =