اذکار قرآنی به جهت برآورده شدن حاجات و طلب نیاز

اذکار قرآنی به جهت برآورده شدن حاجات و طلب نیاز

در این پست یک بار دیگر قصد داریم به شما عزیزان و خوبان گره گشا های تجربه شده و قوی شرح دهیم که باعث می شود به اصلی ترین و کلیدی ترین حاجات و نیاز ها در زندگی برسید و در صورتی که مدام با اتفاقات سخت روبرو می شوید که جلوی پیشرفت شما را می گیرد اذکار قرآنی به جهت برآورده شدن حاجات و طلب نیاز نتیجه می دهد.

اذکار قرآنی به جهت برآورده شدن حاجات و طلب نیاز
اذکار قرآنی به جهت برآورده شدن حاجات و طلب نیاز

اذکار قرآنی به جهت برآورده شدن حاجات و طلب نیاز,ذکر حاجت,ذکر حاجت فوری,ذکر حاجت دهنده,ذكر حاجت دهنده,ذکر حاجت دهنده کوتاه,ذکر های حاجت دهنده,ذکر بسیار حاجت دهنده,بهترین ذکر حاجت دهنده,ذکر حاجت گرفتن از امام رضا,ذکر حاجت گرفتن از حضرت رقیه,ذکر حاجت گرفتن از حضرت عباس,ذکر حاجت گرفتن از امام زمان,ذکر حاجت گرفتن سریع,ذکر برای حاجت گرفتن,ذکر برای حاجت گرفتن سریع,ذکر برا حاجت گرفتن,ذكر براي حاجت گرفتن,ذکر برای حاجت روایی سریع

اذکار قرآنی به جهت برآورده شدن حاجات و طلب نیاز

اَلْسَّلامْ (بی عیب و سلامتی بخش): در این نام شفای بیماران و سلامت از آفات و بیماری‌هاست وهر کس آن را 100 بار برای مریضی بخواند به اذن خداوند شفا می‌یابد.
اَلْوَهّابْ ( بسیار بخشنده): برای برآورده شدن حاجت به مدت چهل روز و هر روز 175 بار بگو «یا وهّاب».
اَلْکَریمُ اَلْوَهّابْ ذُوالطَّوْلْ (صاحب کرم-بسیار بخشنده-خداوند افزون کردن نعمت): کسی که این ذکر را زیاد قرائت کند خداوند او را از جایی که گمان نمی‌برد روزی می‌رساند.
اَلْرَزّاقْ (همیشه روزی دهنده): کسی که اول هر صبح 315 بار «یا رزاق» و 308 بار «یا رازق» بگوید روزی‌اش زیاد می‌شود.
اَلْفَتّاحْ (گشاینده): هر کس بعد از نماز صبح در حالی که دستش روی سینه‌اش قرار دارد 70 مرتبه بگوید الفتاح خداوند حجاب را از قلب او بر می‌دارد.
اَلْباسِطْ (فراخ کننده روزی): کسی که می‌خواهد مالش و فرزندش زیاد شود و در زندگی‌اش یک راحتی و در کارهای دنیوی‌اش آسانی داشته باشد پس باید این ذکر را مداوم یعنی «یا باسط» 72 بار در روز بگوید. و این تجربه شده است.
اَلْمُعِزّ ْ (عزیزکننده): هر کس در سحر در حالی که دستانش را بالا برده ده بار این ذکر را بگوید به هیچ مسأله‌ای احتیاج پیدا نخواهد کرد.
اَلسَّمیعْ (همیشه و بسیار شنونده): هر کس این ذکر را زیاد بگوید دعایش مستجاب می‌شود.

بیشتر بخوانید  ذکر مجرب آسان شدن کارها - ذکر جهت زیاد شدن مال و‌فرزندان

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =