دعا های شفای سریع سردرد تجربه شده سریع الاثر

اگر می خواهید سردرد شخصی را درمان کنید و از این امراض او را در امان دارید دعا های شفای سریع سردرد تجربه شده سریع الاثر را بخوانید که قطعا نتیجه می دهد و بار ها در دوره های زمانی مختلف روایات مختلفی از آن شنیده می شود که سبب درمان امراض شده است.

دعا های شفای سریع سردرد تجربه شده سریع الاثر
دعا های شفای سریع سردرد تجربه شده سریع الاثر

دعا های شفای سریع سردرد تجربه شده سریع الاثر,دعای درمان بیماری,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری ناعلاج,دعای درمان بیماریها,دعا درمان بیماری,دعاي درمان بيماري,دعای درمان بیمار,دعای درمان بیماران

دعا های شفای سریع سردرد تجربه شده سریع الاثر

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ إِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبِیناً * لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ ما تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِکَ وَما تَأَخَّرَ وَیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَیَهْدِیَکَ صِراطاً مُسْتَقِیماً»؛(2) «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ إِذا جآءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالفَتْحُ * وَرَأَیْتَ النّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْواجاً * فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کانَ تَوّاباً»؛(3)

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر. ما برای تو پیروزی آشکاری فراهم ساختیم! … تا خداوند گناهان گذشته و آینده ای را که به تو نسبت می دادند ببخشد (و حقّانیت تو را ثابت نموده) و نعمتش را بر تو تمام کند و به راه راست هدایتت فرماید؛ به نام خداوند بخشنده بخشایشگر. هنگامی که یاری خدا و پیروزی فرا رسد، و ببینی مردم گروه گروه وارد دین خدا می شوند، پروردگارت را تسبیح و حمد کن و از او آمرزش بخواه که او بسیار توبه پذیر است!

1 – «اَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ اِذا دَعاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ»؛(2)

آیا آن کیست که دعای مضطرّ را اجابت می کند و گرفتاری را برطرف می سازد.

بیشتر بخوانید  آیه های قرآنی شفابخش رفع بلا ها و عاقبت بخیری و کسب رزق

2 – جهت شفای هر درد و بیماری

قرآن شفای هر دردی است، دردهای روحی و روانی و جسمی، و هدایت است به سوی آرامش و آسایش و سعادت، پس با خلوص نیت بخوان و دست بر موضع درد بگذار: (3)

«وَنُنَزِّلُ مِنَ القُرْآنِ ما هُوَ شِفآءٌ وَرَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلا یَزِیدُ الظّالِمِینَ إِلّا خَساراً»؛(4)

و از قرآن، آنچه شفا و رحمت است برای مؤمنان، نازل می کنیم؛ و ستمگران را جز خسران (و زیان) نمی افزاید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 17 =